perjantai 25. heinäkuuta 2014

This is real summer

Ahh, mä rakastan kesää! Aurinko paistaa joka päivä, on lämmin, saa chillailla ja elämä on huoletonta. Ainoa huono asia on, että ratsastaessa on ihan liian kuuma! Ei hevonenkaan millään jaksaisi tehdä mitään.
Tällä viikolla näin Elinaakin Leppävirralla<3 Käytiin Lidlistä hakemassa maailman parasta jääteetä! Oih, kun alkaa tekemään sitä mieli! Juomien kanssa lähdettiin sitten rantaan. Ei haluttu mennä tohon yleiselle uimarannalle, joten päätettiin lähteä kävelemään jonnekkin venerannalle. Siitä tuli lopulta sellanen reissu, että never again! Ei siitä sen enempää:D Päästin loppujen lopuks johonkin pikkurantaan, jossa ei ollut muita:D Meitä katottiin vaan jostain syystä pahasti...
Parhautta<3
 
Käytiin syömässä varmaan maailman pahinta kebabia...yök!

Oon kerennyt leikata nurmikkoakin;)

Mun ihanat crocsit!
 


Olin poimimassa mansikoita:)

Sain synttärilahjaksi tollasen varavirtajutun:D Eli siis toi pitää aina kotona ladata, ja sit sen voi ottaa laukkuun mukaan, ja kun puhelimesta loppuu akku, niin liittää sen tohon, niin se latautuu. Kätevää! Tää on mun koulupäivien pelastus!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti